Zamówienia złożone od pon do pt do godziny 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

FAQ

Zależy nam na tym, abyś miał pełną klarowność i pewność co do naszych usług, dlatego starannie zebraliśmy i odpowiedzieliśmy na pytania, które mogą Cię nurtować.

Akceptujemy płatności Przelewy24 oraz płatności przelewem bankowym.

Czas dostawy zależy wybranej metody dostawy. Standardowo, większość zamówień jest dostarczana w ciągu 1-2 dni roboczych.

W celu złożenia reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasi pracownicy dokładnie przeanalizują sytuację i postarają się jak najszybciej rozwiązać problem. Możemy zaoferować wymianę produktu na właściwy, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty, zgodnie z naszymi warunkami zwrotu i wymiany.

Tak, istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia przed jego wysłaniem. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta i podanie numeru zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, z przyjemnością anulujemy je i zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Jeśli jednak zamówienie zostało już wysłane, prosimy o odesłanie produktów w oryginalnym stanie zgodnie z naszymi procedurami zwrotu, aby uzyskać pełny zwrot środków.

Tak, sprzedajemy wyłącznie produkty przeznaczone dla osób pełnoletnich. W momencie składania zamówienia klient musi potwierdzić, że ma ukończone 18 lat.

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, oryginalne i pochodzą od renomowanych producentów. Jako firma dbamy o wysoką jakość oferowanych produktów i autentyczność naszej oferty.

Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową dla klientów biznesowych. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą hurtową, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania więcej informacji.

Możesz śledzić stan realizacji zamówienia logując się na naszej stronie internetowej. Dodatkowo, nasz zespół obsługi klienta zawsze jest dostępny, aby udzielić Ci informacji na temat statusu Twojego zamówienia.

Aby dokonać zmiany w złożonym zamówieniu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym działem obsługi klienta. Nasz wykwalifikowany personel z przyjemnością pomoże w wprowadzeniu niezbędnych zmian.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania dotyczące naszych produktów lub chciałbyś uzyskać więcej informacji? Nie wahaj się skontaktować z naszym przyjaznym zespołem obsługi klienta!